090420 - fy va bra

Idag var jag lite halvt uppklädd. så sött.

Fick världens idé på mattelektionen (vet inte varför mattelektionerna är utsatta för mina brilljanta idéer, men fy va bra!) Jag ska börja slipa ner traktorn har jag bestämmt, hade egentligen inte velat börja slipa ner den innan garaget blivit färdigt, men känner jag min familj rätt så kommer det inte hänsa än på några år. MEN då tänkte jag, att om jag börjar slipa nu kan jag skyffla undan den i ett uthus undetiden, då rostar den inte lika fort, och då kommer pappa göra färdigt garaget! fy va bra! jag ska ha det där garaget färdigt innan det blir år 2010!

Nu ska jag åka och träna trampolin. kul kul :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0