090423 - säääääääääääää

Otroligt händelselös dag! fy vad det är tråkigt!
Sjukt rolig idrottslektion i skolan iallafall! Töntiga lekar stod det på schemat... undrar vem som fick in det där? haha.

Hela dagen har jag ägnat åt läsning, jag är som besatt av Stieg Larssons romaner millennium. Hur bra serie som helst! är inne på sista boken nu och jag kan inte lägga den ifrån mig! Vissa i skolan tycker att jag är aningen osocial, men det kan inte hjälpas! jag måste läsa! läsa läsa läsa läsa... Vill inte att boken ska ta slut! SÅ FRUKTANSVÄRT BRA! läs värd!

Nu ska jag åter igen begrava mig i boken, hoppas att tim kanske kommer till mig ikväll. Jag får abstinens utan honom, och jag kan inte hitta lappen där det står att han är beroende framkallande... det måste ju vara något olagligt i det, man måste väl ändå skriva ut sådan viktig information? Men jag älskar Tim även fast det visar sig att han är en oerhört ovanlig sorts drog. <3

pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0