Epa meck hela helgen

Har grejat med epan min hela helgen faktiskt.

Lackade om instrument brädan svart, jävligt bucklig är den väl, men inte alls lika mycket som den var från början!
Jag struntar i vad tim säger. jag är nöjd med hur den ser ut i alla fall. Jag rev ut all inredning och damsög hela traktorn, lagade några hål i golvet och rensade ut lite kablar bland elan. Nu ser den huffsad ut. Nåste bara få ordning på blinkers. Vill lacka traktorn utvändigt också snart. Ska antagligen bli mörk mörk mörk lila. Snyggt hoppas man på.

För övrigt så är Tim världens underbaraste. Har väl blivit lite smått irriterad på honom i helgen, men det är för att skruvar och massa sånn bröte inte gick som jag ville. Men jag älskar han ändå, även fast vi är bra på att tjafsa. Vi är för det mesta sams ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0