Ledig dag och Millis på sjukhuset.

En ledig dag. Vet absolut inte vad jag ska hitta på. Men passar lilla hunden idag.
Sov i vårgårda idag, trodde jag skulle få sov morgon så jag tog epan ner.
Men sovmorgon blev det inte, fick gå upp klockan halv 8 för då lämnade pappa av hunden.
Egentligen fick jag väl sovmorgon om man jämför när jag brukar gå upp... Klockan 5. JIPPI!

Jag och hunden Meja tog epan hem och nu har jag tänt i pannan så att både hon och jag kan duscha.
Ska hämta upp Lillsmirran när hon slutar skolan också. Jag får ju sköta allt hemma nu när ingen är hemma.
Det är väl ganska kul, men det är så fruktansvärt tyst. hahaha.

Camilla ligger på sjukhuset, fick åka in akut i går morse för att hennes blindtarm "exploderade" . Så hon blev opererad för första gången i sitt liv igår. Stackars lilla Camilla. Mamma stannade hos henne över natten, men de kommer hem idag runt 4.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0