090418 - "ta hand om mig själv dag"

Bion igår, Fast and furios var hur bra som helst!  Älskade camaron och torinon. Den som inte sett den borde göra det.

Har haft en "ta hand om mig själv dag". Hur gött som hellst!
Hårinpackning, Fotbad, Ansiktsmask och fixat naglarna. När jag sköljer hur hårinpackningen ska jag även passa på att raka benen och fixa till ögonbrynen. Att jag håller på med sådant här förvånar även mig själv! Tror jag inte har gjort något sådant här på kanske 2år! Ligger utanför mina intressen, men idag smittade väl det fina vädret av sig på mig.

Rosa behöver väl inte betyda att man är fjortis?
Jag tycker egentligen inte om rosa, men tycker att det är lite halv gulligt. Så köpte en rosa hoodtröja när jag var på Elmia i jönköping, och plötligt var jag fjortis enligt vissa... bara för att jag hade en rosa tröja på mig... Fattade ingenting. Själv ser mig själv inte som fjortis, mer som en pojkflicka som intresserar sig för bilar, lantbruk och att bygga saker. Tycker verkligen inte det är att vara fjortis. Men men, what ever, tur att jag bara bryr mig lite grann och inte gör det till ett världsproblem, blev bara lite fundersam.De som säger jag är fjortis känner nog inte mig så bra. ;) mohaha.
Bara för att jag är så fjortis med rosa. hahaha


Just precis nu, fick jag reda på att Tim fått köra in Toni till akuten för att hans fingertoppar "skars" av i fläktremmen.Den bilen ställer bara till med problem, och de kan inte komma på vad det är för fel på den... den varvar inte upp.

Kommentarer
Postat av: Madde

Rosa är fjortizZ, rosa är fult, du är sötaste!

2009-04-24 @ 22:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0