Jullov

Äntligen är det jullov. (julov, Jullov, jul lov?)Har ju iofs varit hemma den senaste veckan pågrund av halsen, men det känns ändå lite speciellt att det just är lov. Halsen gör inte alls lika ont längre, så förhoppningsvis kan jag äta julmat som vanligt nästa vecka! längtar!

Idag fyller KarroBarro 17 år, så ikväll ska hon ha "barnkalas". Det ska bli roligt! hoppas hon tycker om min present jag har köpt åt henne också. Sen imon är det julhandel som står på schemat. Typ inte handlat en enda julklapp! fy skäms på mig... Men jag har ju köpt julklapp åt pappa kom jag på nu! Får slå in den så att jag inte glömmer bort den under min säng.



Jag har varit lite duktig iaf! Det var ganska pilligt att få till det där med lacket..

 


Kommentarer
Postat av: Amy

Ja visst blev det! Bättre än innan i alla fall.

2009-12-19 @ 21:49:54
URL: http://bomuchu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0