090501 - 1 år 6 månader

Valborg igår. hände inte allt för mycket men det var ganska trevligt ändå.

Idag har jag och tim 1 år och 6 månader.
Blir väl antagligen mys i kväll, hoppas på det iallafall. Men får se när han kommer hem från garaget så får vi se hur det blir med det. Jag har iallafall planerat att vi ska äta grillat och tjocka oss med godis framför en film. Så gott men samtidigt rätt vidrigt... med godis alltså, jag tror jag är allergisk mot det. Men jag äter det ändå!

För att han får till de snyggaste minerna i hela världen. Min lilla farbror.Jag i en äckelpose.sniii...




Ska ut och slipa på traktorn nu, har ÄNTLIGEN fått slipapper till maskinen, men får tvätta den först så det inte blir repor i plåten efter massa onördig fågelbajs och lera. Så tråkigt att behöva spackla en liten repa. Tror att den ska bli väldigt mörk lila. men jag vet inte vart jag hittar färgkoden, så får söka vidare. Hoppas jag fått den färdigt till wheels and wing. Längtar som en jag vet inte vad, kan nästan säga att det är årets höjdpunkt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

gz på eran dag :)

2009-05-01 @ 22:30:17
URL: http://chocoduo.blogg.se/
Postat av: emmelie

tack linnsan :D

2009-05-02 @ 00:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0