Måndag

Dagen har varit fruktansvärt händelselös, mådde pyton igår kväll och i morse så stannde hemma från skolan idag. Men imon blir det skola igen och då hoppas jag på att jag får mitt busskort! det blir dyrt att åka till skolan och hemma annars... 
Blev medlem på Fujidirekt idag, började nämligen att sortera upp bland alla mina bilder som jag har samlat på datorn för ett tag sen. Tycker att det är roligare att kolla på bilder i "riktiga album" än att sitta och bläddra i massa mappar på datorn. Kanske till och med börjar med scrapbooking, who knows. 

Nu väntar jag bara på att Ullared ska börja på kanal5, men det är lite över en timme kvar. JOBBIGT! 

Medverkar i ännu en tävling som jag hittade på Lindas blogg. Gillar hennes blogg skarpt, man blir så sugen på att börja pyssla hela tiden! Så många söta inredningsgrejer :). Har jag nämt att jag vill flytta!? hahahaha 
  

Bjuder på en bild som jag tagit på Mats Alango. Folkrace tävling i Älvängen 2009. Fruktansvärt rolig tävlig! saknar folkracen, men det blir nog mer nästa år. Och då ska tim köra i sin "nya" (haha) folkracebil... får se hur det går, låter som ett riktigt odjur iaf!! gåshud...





















kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske något som just du skull vinna eller något att ge bort till någon utav dina nära & kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också och det är dags att inhandla julklappar.



Du kan bl.a vinna en MOBIL,PRESENTKORT,JULSAKER,FÄRGADE LINSER,SMYCKEN och massor mer



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du ej intresserad ber jag om ursäkt och då är det bara ta bort den hära kommentaren :)



Ha det bra//M

2009-11-09 @ 21:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0