Regn, regn och åter regn

Idag skulle vi egentligen vara lediga efter som att det var resursdag i skolan, det betyder att om man har någon rest i något ämne eller blir kallad så har man tid att jobba ikapp. Men jag hade ingen rest så skulle egentligen vara ledig.. men våra klassföreståndare bestämde sig för att det skulle bli stadsvandring istället.. Jippi! REGN! vi gick och kollade på typ 5 gamla hus och sen fick vi gå och fika på hemgården. Det var blött och kallt men det var ganska mysigt och kul ändå med tanke på vädret.

Vi fick sluta vid 10.30 och det kändes väl inte allt för kul måste jag säga. går upp klockan 04.00 för att vara i skolan i 2 timmar. kunde tagit bussen hem klockan 12 men hade inbokad körlektion klockan 14.00 så det var bara att vänta i regnet. Och körlektionen gick bäst och det är ju as lätt att fickparkera, och det var det ända jag trodde att jag skulle ha svårt för. Men nu påstår läraren jag kör med att jag kan behöva 15 lektioner till! va fan då för? jag har suttit bakom ratten på en bil sen jag 10 år... och jag kör inte som en hottentotting heller för den delen. Lovar att det bara är ute efter att tjäna pengar på det... aldrig att jag kommer kunna betala för 15 lektioner! De är ju helt bäng i huve... Och edt har inte klagat någonting när jag har kör utan bara sagt att det går bra.. inte sagt att jag gjort fel någon gång. Jag fattar helt enkelt inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0