wroooom!

Önskar att jag kunde åka långt bort och bara slippa allt! bort bort bort... Med en såna dära snabb bil. Wrooooom!! eller varför inte ett jet-plan? för just nu känns allt bajs och funderar stark på att ta en spade och gräva ner mig i åker någonstans (tumme upp). men har inte kommit på hur jag ska göra för att skyffla över jorden (tumme ner).

Var på Ullared igår och det var f*n hysteriskt!! Slutade med att jag stod och skrek massa fula saker om våra "extra sveskar" det var sååå smidigt!  shoolamatcokallimuttatjoflöt möttas man av då. hej hej på dig mä typ. Hittade lite roliga saker, men missade väl hälften pga allt folk som envisades med att leka block! (tjock?)

Denna vecka har inte varit någe bra... har varit ensam heeela veckan. jag hatar att vara ensam! allt det där dåliga och hemska kommer så mkt närmare då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0