Byggbrudar är de bästa brudarna

Nästan alla är de iallafall. Mina byggbrudar är ju dock bäst i hela välden, så den platsen är liksom upptagen för alla övriga byggare. Jag fullkomligt hatar sådana där konstiga tjejer. (ni vet vad jag menar) De är lite för mycket tjej för att man ska klara av det. Därför är det så bra att jag har byggbrudsen, för där är det en lagom portion av lite olika saker. Det är inte bara naglack eller hårförlängningar eller "bajs och svett" eller allmänt grabbigt. Det är lite blandat av allt och det gör att de blir den perfekta kombinationen! 
 
Jackie, Elin, Sofia och Julia! Nu är grymmast!



J.E.S.E.J (vi är till och med så coola att vi får göra såhär)
Det är bara lagom töntig och därför blir det bra!


Kommentarer
Postat av: Elin

ååååh, jag börjar nästan gråta :( Du är så himmmmla underbar Emmelie med två m :) Jag lovar dig att vi fem kommer aldrig skiljas åt, för de går inte ihop sig då om vi skulle splittras liksom, för vi är vi och vi är jävligt bra tillsammans! love you :*

2010-04-23 @ 21:30:39
URL: http://null
Postat av: Sofia

Du är för söt alltså! Du vet att vi tycker du är bäst också :D Jag säger som Elin : Vi fem kommer aldrig skiljas åt ;) <3

2010-04-24 @ 17:07:53
Postat av: Emmelie

byggpower rakt igenom! När vi blir gamla kommer vi sitta på ålderdoms hemmet tillsammans och berätta om alla våra minnen (eller så flyttar ni in hos mig)Och sen dör vi en tillsammans med ett leende på läpparna. Det kallas perfektion! <3

2010-04-24 @ 20:11:37
Postat av: julia

tycker vi ska köpa ett skrutthus tillsammans allihopa, totalrenovera det och bo där i all framtid sen :Z PUSS PÅ ER!<3

2010-04-26 @ 00:03:48
Postat av: Jackie

ME LOVE YAH BYGGERS! :*

2010-04-27 @ 22:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0