"Fan va det luktar häst här!"

Ett arbete av tio läxor är klara så, Check! Elin har lärt mig att det stavas så!

Nyss kommit hem från stallet. Det är väldigt skönt att vara där. Har tränat som en galning, jag ska bli mästare på att rida, det har jag bestämmt! Har plockat ägg när jag var där också, det är väldigt kul att hjälpa till faktiskt. Har mockat skit hos kalvarna och sedan tvättade jag av maskinen som var helt täckt med bajs. MUMMA! Sprutade lite bajs i mitt ansikte också, så man kan väl säga att jag fått en spa behandling på köpet. det gillar vi mycket! namnam. 

Nu sitter jag här och luktar bajs och funderar på vad jag ska göra. Egentligen borde jag väl duscha... men alltså...
DET ÄR SÅ HIMLA TRÅKIGT! sucksucksuck... Kanske ska jag gå ut i lagraget och städa och måla lite. Det hade varit skönt att få det gjort. Eller ska jag åka till moster och äta mat och kolla på hundvalparna. Svårt val, får se hur jag gör! 


Kör försiktigt. Glöm inte säkerhetsbältet.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0