Jobbigt!

Jag har VÄLDIGT svårt för att hata eller tycka illa om någon... Men nu är det så att en viss person går mig på nerverna! men är det så konstigt när det ända den här personen överhuvudtaget kan, är att klanka ner på mig! Tror hon älskar när jag misslyckas alltså. Jag vill bara boxa in hennes sjävlbelåtna smile och säga något elak tillbaka när hon kommer med sina bitchiga kommentarer. "Men jag vet att du kommer misslyckas" eller "Du lämnar ju aldrig in i tid"

Objekt: Blev du klar med analysen.
Jag: Aa...
objekt: Det blev du inte alls, jag frågade "fröken".
Jag: Jo jag är klar, men det är inte inlämnat.
Objekt: Jag är inte förvånad, du är ju alltid sist med allt.
*smilesmilesmile* FUCK YOU!!!

Sedan är det alla andra jävla tykna saker hon säger... skulle jag nämna allt skulle det bli ett uppslagsverk på typ 800 sidor.

Jävla viktigpetter! sköt dig själv och skit i andra! Håll dina jävla betyg för dig själv och skit i mina!

Fy fan för att vara snäll alltså... jag klarar aldrig av att säga ifrån. Jag bara försöker se glad ut.


Kommentarer
Postat av: julia

vet hur det är, är ganska van vid sånt med... men skit i henne, du har ju oss! även om inte vi är i samma svenskagrupp och sånt, men annars finns vi ju alltid där :)

2010-04-20 @ 21:42:36
Postat av: Elin

Vi skiter i henne Emmelie! Hon är inte värd dina ord och din energi, sprid din lycka till oss målarbrudar istället för vi älskar den! :D Du är mycketmycketmycket omtyckt hjärtat! <3

2010-04-21 @ 20:43:46
URL: http://null
Postat av: null

Vi skiter i henne Emmelie! Hon är inte värd dina ord och din energi, sprid din lycka till oss målarbrudar istället för vi älskar den :D Du är massamassamassa omtyckt hjärtat! <3

2010-04-21 @ 20:46:37
URL: http://null
Postat av: Jackie

du vet att hon inte är värd ett piss i mina ögon! men du är byggbrudarnas (de utvalda^^) ögonsten som lyser upp tillvaron ;D

2010-04-27 @ 22:33:48
Postat av: Jackie

RÄTT kul att jag fattade det med null nu ghahahha. sitter och skrattar högt för mig själv xD

2010-04-27 @ 22:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0