Sammanfattning

Måste dra till med en kort sammanfattning om vad jag haft för mig dessa dagar. Jag är världens sämsta bloggare och jag vet inte ens om jag kan kalla mig bloggare? Jag är nog mer bonnsnärtan som härjar runt med traktorn.

Men som sagt. Jag får väl skylla på att jag inte bloggat pågrund av min tummjävel! Den gick nämligen av. Åkte ju skidor för första gången i hela mitt liv för 3 veckor sedan och man kan väl säga att det inte gick som planerat! Första dagen, första backen, första åket och hejdå tummetott! Men jag är så himla busig, för tro fän att jag inte låter en tumme hindra mig från att åka slalom! Åkte med bruten tumme hela första dagen och dagen därpå åkte jag med gips! Så himla cool är jag. (HAHAHA kul)

Det har bärt av till elmia på bilmässa också! Alltid lika roligt, man vet aldrig åt vilket håll man ska titta! Jag sprang ärligt talat runt som ett barn på julafton och skulle känna och klämma på allt! GHAAAAAA! Men det coolaste var ju ändå att jag träffade Chip Foose! Den som inte vet vem Chip Foose är säger jag upp kontakten med. (så avslöja inget nu, sök på google) Jag fick hans autograf iallfall! gissa vem som hoppade upp och ner som en galning efteråt... Jag? hahaha!
  på kvällen for man till Julia the man i Dalsjöfors! Våran Sofia Babe fyllde ju 18 år och det måste man ju fira! Vi hade så himla roligt. Byggbrudar är de bästa brudar som finns.

Jag ha börjat rida... på en häst! Det var dags att börja röra på sig och det är ju så himla tråkigt att gymma och springa och allt vad det nu heter. Så hästen blev min räddning! Man tränar faktiskt mer än vad man tror och jag fullkomligt älskar det.

Idag då! plockat bort mitt gips och gått på "handträning"? min tumme gör ont, och tro fan att man slår i den överallt nu bara för att man inte har något gips som skyddar. Råkade fastna i ratten... japp i RATTEN! körde lite stubbrace hemma på åkert och det är så jäkla kul. Wrooooom Wrooom kabooom skriiiii ahhhhhh! *Jävla växellåda*

Nu har jag kollat på alla avsnitt av Top model cycle 13. Sugen på att bygga fotostudio ute i lagraget nu!

Slarvigt och konstigt inlägg! men va glad för det du får!
HAHAHAHA!
love you allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0