Happy face!

Glad glad glad. Känner mig väldigt glad just nu. Vet inte om det beror på att jag kollade på kenza och tyra show eller för att jag lyssnar på miley cyrus. Gillar de låtar som hon gjort nu, riktiga mys låtar samtidigt som man blir väldigt glad. Just nu känner jag bara för att krama alla och säga hur underbara alla är! Alla är speciella och jag älskar de som jag lärt känna. Alla har ni en speciell plats i mitt hjärta, gammal som ny.

Jag har väldigt svårt för att tycka illa om någon. Jag gillar när andra är glada för då blir jag glad. Om jag hade vågat hade jag gått fram till alla de som jag tycker är så fina och säga precis hur vackra de är. Ibland kan man bli så avundsjuk på att alla är så fruktansvärt fina men samtidigt blir jag glad för deras skull. Men jag skulle verkligen vilja säga till alla jag ser att de är fina. För de kanske inte alls tycker att de är fina. Jag vet ju själv hur fruktansvärt glad jag skulle bli. Någon dag ska jag ta mod till mig. Men ni som läser det här.

NI ÄR FRUKTANSVÄRT FINA! Alla är vi olika och vi är fina på våra egna sätt. Komplex är gulligt och nu älskar jag mina skeva framtänder. De är ju faktiskt lite gulligt! Så kom i går de. Ni är vackra. Jag tyckr ni är vackra och då är ni det! Så de så!

Älskar er, även fast ni hatar mig :)

Kommentarer
Postat av: Amy

Va fin du är Mli :) Du är också vacker!! Alltid!

2011-01-04 @ 18:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0