Akvarell

Var på konstmuseum idag och kollade på en utställning som Lars Lerin ställde ut. Jag blev så himla sugen på att börja måla akvarell igen! Hans tavlor var verkligen fantastiska! Han får verkligen till den där trista och grymma verkligenheten som finns där och gör den till något beundransvärt. Jag blev riktigt imponerad och jag ville bara hem och måla måla måla!



Just nu kollar jag på Project runway på TV3 play. Älskar att titta på sånna här program! Man fick ju MVG i bild och slöjd om man får skryta lite. haha.

Kommentarer
Postat av: Amy

Ja det är vackert med akvarell! Det är roligt också.

Vilket museum var du på?



Svar: HIHI tack :P

För mig själv i alla fall.

2010-02-10 @ 07:13:47
URL: http://bomuchu.blogg.se/
Postat av: Amy

Svar: Ja du det hade varit något! :D Lite pilligt också.

Jaha! Så pass nära.

2010-02-11 @ 18:11:15
URL: http://bomuchu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0