Ler

Just nu känns allt sådär bra! Går runt och ler hela tiden och allt är sådär helt perfekt! Fy vad jag älskar den känslan. Hoppas de kommer hålla i sig ett tag!

Nyår igår var kalas bra. firades tillsammans med pojkvännen och kompisar. Väldigt trevligt kväll/natt måste jag säga.
De ändanegativa är väl att pojkar alltid kommer förbli pojkar. Alltid ska de bråkas, slåss, hotas och bla bla bla! Eller är de bara jag som tycker de är så?
Tänk om de skulle bli ombytta roller någon gång... Att de är vi tjejer som står och hytter med näven i luften och ska slå ner varenda person som råkar titta på en, eller gå emot en. Och sedan är pojkarna som står och grinar och bara tittar på, samtidigt som de vill att vi ska strunta i de som kaxar och bara gå hem. haha, jo de hade varit en syn värd att se på.

I morgon är det en stor dag! nämligen min 18års dag. Ska ha lite tjejkväll med mina närmaste töser och jag känner på mig att det kommer bli kanon kul. Grattis på mig! :D haha


Kommentarer
Postat av: julia

kommer bli SUPERKUL ikväll :D:D

2010-01-02 @ 03:15:45
URL: http://shooolia.blogg.se/
Postat av: Amy

Det låter väl härligt!



Nämen GRATTIS! Grattis grattis! =D

2010-01-02 @ 12:17:10
URL: http://bomuchu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0