Vilken dag!

Mamma ringde imorse och sa att jag behövde jobba. Jag blev livrädd... inte för att jobba i sig, utan just själva jobbet. Att jobba på dagis är väl inte min största dröm här i livet direkt. Men jag bet i det sura äpplet! Det är ju ändå pengar... Men jag klarade mig riktigt bra. Fick mycket beröm för att jag lekte så bra med barnen.. men det är väl inte konstigt när man är så barnslig som jag är? hoho.. Anledningen till att jag inte ville jobba är att barn skrämmer mig, det är faktiskt sjukt läskiga. De är liksom som de där myggorna som alltid envisas med att surra i öronen... Du förstår? För av någon anledning så blir jag alltid så förbannat omtyckt. Ibland hatar jag att vara snäll, barnslig, ansvarsfull och lekfull. YEEEY!
Men iallafall! jag lever...

Nu på kvällen så gick Amys bil kapput, så jag och Amy har suttit och tittat på medans Tim och bengt har grejat. Vi skrattade lite åt pucko hundarna också.. men det är ofrånkomligt!
Innan Amys bil gick (åkte?) paj så testade vi folkracebilen på flygfältet... FAAAN va den går! fast den rycker blått och hjulinställningen är in te att leka med. hahaha! Hoppas att Tim fixar det! jag tror på honom. Vill verkligen åka till räkracet och se han köra skiten ur de andra!

WHOOOW!

Kommentarer
Postat av: Amy

Haha ja jävla bil.. :P

Jag får väl börja köra som folk kanske ;)

2010-07-09 @ 12:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0