Ritningar ska ritas.

Nu har jag äntligen fått tummen ur röven!
Ritningarna som skulle varit inlämnade för 2 månader sedan börjar jag på nu. *Whoops!* Hatar att jag alltid skjuter upp allting. Hoppas att jag inte är den enda som gör det, för annars blir jag väldigt deprimerad! *buhu*.

Ska iallfall göra 5 stycken ritningar på ett "drömhus". Får endast bli på en våning och 150 kvadrat och då ska det finnas 3 sovrum, 2 toaletter, vardagsrum och kök. Har gjort massa halvtaskiga ritningar, men jag har aldrig blivit riktigt nöjd. Men nu jävlar! Jag fixar det här, skit samma om det inte blir världens snyggaste hus. Jag kommer antagligen inte bo där ändå. Mitt drömhus kommer bli så himla mycket bättre.


Kommentarer
Postat av: simone

vilket vackert leende :d

2010-06-09 @ 16:31:19
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0