Hard work!

Sitter i skolan nu och pluggar som en IDIOT verkligen. Känns som att jag ligger efter i verkligen allt så just nu känns allt verkligen jobbigt... och ju mer man tänker på det desto jobbigare blir det. Känner mig helt fullbokad!


Emmelies Lista på vad som ska göras
:


So arbete - skriva om 3 länder ( Australien, Thailand och Storbrittanien)
  Skulle varit inlämnat förra veckan och jag har knappt börjat...

Svenska bokredovisning - plocka ut 5 citat ur en bok vi läst och berätta kort om handling och varför vi valt just dessa citat.
  Blir en muntlig redovisning tisadag v.12...

Svenska prov - Om antiken och massa tjaffs + inlämning
  Tisdag v.11

Idrottsinlämning - Ska vara inlämnat imon och jag har inte ens börjat skriva! Fattar inget!!

Engelskainlämning - skriva om något som drabbade mänskligheten.



kalas vecka 11. Sen blir det skidresa vecka 12 och antagligen stockholmsresa vecka 13.

STRESS!!!



 

 


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0