En ny start.

Nu har jag bestämmt mig! Jag ska börja ett nytt liv. Jag behöver en ny start! Jag tycker att jag är värd de nu efter alla dessa år av ångest och tårar! jag klarar inte av att leva mitt liv så här längre.
Om två veckor flyttar jag hemifrån och de ser jag som startskottet för mitt nya liv...
Jag ska börja träffa en psykolog då jag faktiskt inte vet något annat som kan funka.. mina ångest attacker och panikutbrott måste få ett slut.. jag hatar att inte kunna hantera min ilska och jag hatar när jag blir farlig för mig själv och andra. Allt för mycket har gått sönder här hemma på grund av mig. Jag har en klump i magen när jag skriver detta, för det här är jobbigt för mig. för mig är detta jobbigt. När jag bokstavligt talat går lös på saker runt om kring mig och bara slår.. jag slår och slår och slår. Jag känner hur det bara kliar i fingrarna när man går någonstans och jag vill bara slå ner någon för att den eller det gör mig irriterad. Jag kämpar hela tiden för att stå emot detta men ibland så brister det... Och som tur är så har det väl bara hänt små incidenter...

Men nu måste det få ett slut. jag klarar inte av det här längre. Mitt liv ska inte vara så här! Jag vill alltid vara den glada och snälla tjejen. jag vill att det där svarta och hotfulla inom mig ska försvinna. För min insida är dyster, jag kan springa men jag kan inte gömma mig.. För de som gör så fruktansvärt ont hittar mig alltid. Jag kanske är sansad på utsidan men skulle du se hur de ser ut på insidan skulle nog vem som hellst bli åk sjuk.

Nu när vi flyttar ska jag börja träna också så att jag får tillbaka min kropp. jag fullkomligt hatar vad jag har blivit och jag spyr så fort jag ser mig i spegeln. jag är det vidrigaste och äckligaste jag någonsin sett. Jag vill ha min vältränade kropp tillbaka. jag hatar fläskberget jag vandrar runt i... för det är inte jag. Jag vill vara den jag var, då jag fick komplimanger för min kropp, komlimanger för mina magrutor. det magrutorna har förvandlats till en stor dallrig magruta. Sen kan du ju lägga på en massa jävla muskler på fettet.. fy fan vad stor jag blivit. musklerna ÄLSKAR jag! älskar mina ben som är vältränade och min lårmuskler kan nog döda någon. men magmusklerna och ryggmusklerna... asså fy fan! så jävla fult... jag ser så konstig ut nu när armarna är muskulösa och benen är muskulösa... men sen på mitten är det bara helt fel! jag ska inte se ut så här. Jag ska bli vältränad och smal. Jag ska bli snygg. Muskler lika med snyggt i lagom mängd. Hoppas att jag någon gång kommer ha råd med ett gym kort... men från och med nu att jag flyttar så är de ut och motionera som gäller!

Det här är mitt liv och jsg bestämmer över det. Jag vill att de ska vara bra och jag vill se bra ut. Ingen kan bestämma över hur jag ska leva. Jag vill bara må bra... jag har nog aldrig mått riktigt bra. jag har bara varit den som ska få alla att må bra... Men nu är det min tur! Nu är det min tur att få tröst och stöd för det har jag nog aldrig fått. Men jag ska se till att klara detta! Med eller utan hjälp!

Jag är stark bara jag vill... OCH JAG VILL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0