Prutt

Mobbat bortglömt barn. Har så himla tråkigt. Varför hittar aldrig jag på nått? Varför blir jag aldrig med bjuden på nått? Jag tror jag är osynlig och bortglömd ibland. Jag vill också vara cool och populär ibland. Men min telefon ligger tyst som graven jämte mig. Prutt och illa luktande fis är det!
Allt känns så jäkla vingligt och osäkert... jag vet inget ju.
Men jag tror jag är snäll iallfall. De är ett mål jag strävar efter.
Sen är jag jätte blyg också. Vågar ALDRIG höra av mig till nån... för tänk om de EGENTLIGEN inte tycker om mig. Jag kanske bara är som en böld i röven som man känner sig tvingad till att vara snäll mot. Men man vill egentligen itne vara med mig överhuvudtaget... därför hör jag aldrig av mig till nån...
Beror väl på att jag har jätte svårt att lita på någon pågrund av all utfrysning i mitt tidigare liv.

Bara  för att jag är så fjortis med rosa. hahaha


Kommentarer
Postat av: Bayarrn

oj kan du läsa min blogg? :S



Tack emmelie, ja jag förstår precis hur du menar! <3 <3 <3 <3 <3

Och du det är bara att ringa mig om du har tråkigt, jag tycker om dig!!

Du är familj för mig lilla söta snuttan!

Puss&Kram

2010-10-10 @ 21:11:27
Postat av: Amy

Åh och du, nu har jag grejat med bloggen :D Jag skickar lite screenshots till dig på mail :)

2010-10-10 @ 21:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0