Funderar

Nu när jag ändå sitter här och skriver kan jag lika gärna skriva lite till. sååå.. hmm... vad ska jag skriva om.

Jag kan skriva att jag är jätte mörkrädd! Tycker det är jätte läskigt med mörker för jag inbillar mig hela tiden att det ska komma någon. Typ någon rabies smittad människa eller nått äckligt monster. Jag måste kissa innan jag går ut med hundarna på kvällen och morgonen. För gör jag inte det så kissar jag ner mig för att jag är så rädd. Så nu vet ni det!

Sen kan jag inte sova med fötterna utanför täcket. Armarna är de sisådär med.. Sover tim med mig gör de inget att armarna är utanför. Men sover jag dock själv. DÖDEN! Då har jag två täcken för säkerhetsskull. Ett extra skyddande lager liksom... Är fötter eller armar utanför täcket när jag sover själv far jag runt som en naturkatastrof och måste fixa. Stackars hund, hon blir lika rädd varje gång mina ben kommer flygandes. Men jag är väldigt rädd om mina kroppsdelar. speciellt fötterna! de kan ju faktiskt komma någon och ta dem. hemska tanke. Så tänk på de! FÖTTERNA UNDER TÄCKET!

Kommentarer
Postat av: Amy

xD

HAHA SÅ SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!

2010-09-15 @ 19:35:36
URL: http://bayarrn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0