Helt blockerad.

Min hjärna funkar inte alls idag... Allt är som i slowmotion, hänger inte riktigt med... även fast allt går i slowmotion... Åh, jag blir så trött. Kan varken andas eller prata. Sen gör mina, håll i er nu! ÖRON, förbannat jävla ont. Höll på att spy igår för att de gjorde så ont.. men kräkreflexr i öronen är bra har jag hört!

Igår var alla (typ) byggtjejer hemam hos jackie och tapetserade. På kvällen kollade vi på play kanalerna och käkade tacos framför hockey. Vi åt även efterrätt. Lyckad kväll om man bortser från allt mitt snor. Jag är så fräch!

Idag ska man tydligen rösta också. Egentligen har jag ingen lust längre när man måste gå och göra det själv... Bögiröv säger jag bara.

P.S. Jag vill FLYTTA! det kunde ni inte gissa va! HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0