KåT show.

haha, fan va jag är lustig! Nästan så man är rolig ju. PLEASE! säg att jag är rolig.. Jaaaaaaa, mmmhhhmm japp japp! Sitter här och väntar på att det ska börja. Kenza och Tyras Show då alltså. Tror detta kan bli väldigt intressant. Gillar både Kenza och Tyras blogg så att kolla på showen är ju given.

Fryser lite om min hand gör jag. Den högra för den som är intresserad. Lite blåaktig är den, mmmhhh. Fast mest på knogarna och typ fingrarna. Men om man kollar riktigt noga så är den nog lila. Men riktigt lila är den inte heller.. Mer åt det rosa/vita hållet... Ohhhh, spännande! Tänk om den trillar av. LOVAR att jag tar kort och lägger upp den här då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0