Pillutta dig!

Sjuk som en get. Inge vidare faktiskt! Sjukt tråkigt att bara sitta hemma.
Sjukt trött på detta jag kallar hem... Så nu har till och med tim och jag gått så långt som att kolla efter lägenhet... Trodde jag verkligen ALDRIG skulle hända. Hemska tanke. Jag bo i en lägenhet, då kan man ju likagärna låsa in mig hos lejonen och kasta bort nyckeln. Hej då naturen! blääää! Men vem vet, det kanske blir skit bra! kanske trivs som handen i handsken i en lägenhet. Då har man provat det med... Måste se det positivt!
Bor man i vårgårda kanske de faktiskt kommer någon och hälsar på en. de ni!!

SNÄLLA! KAN INGEN BARA GE MIG ETT JÄVLA HUS!

Jag är trött på de här nu... ska jag behöva vara ensam nästan jämt kan jag lika gärna sitta ute på landet till de börjar växa mosse på en. Bor man i stan känner ju alla hur det luktar kattpiss från lägenheten. för de är så jag kommer sluta. Ensam tant med 147 katter och en kattlåda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0