Utråkad.

började sortera bilder idag som jag ska skicka till framkallning. Någonting säger mig att detta kommer bli dyrt som fan! Har redan sorterat ut 3000 bilder som ska framkallas... Shitpommes allså. Är på sommaren 2009 nu så bara några 1000 bilder kvar... Men nu tar jag ett uppehåll med sorterandet... typ en månad eller när jag får tummen ur röven.
Nu ska jag antaligen sova. Imorgon ska man till tråkiga borås och på kvällen blir det kräftskiva yte i östadkulle. På söndag ska jag vara med Julia Åsbogård antagligen! Shit vad jag har saknat henne!!!!! buhuuuu. miss her very mucho! Vi himla många sjuka minnen! Julia var personen jag berättafde ALLT för. Har aldrig litat på någon lika mycket som jag litat på henne. Vet inte varför, men vissa människor har bara de där lilla extra. Glimten i ögat liksom. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0