090502 - Grilla i borås

Dagen igår blev inte alls som jag ville! helt tvärtom! BAJS på det!
blev lite smått ledsen då...

Denna dagen blev inte heller bra, fyyyyyyy. usch, känner mig så misslyckad när det gäller allt! hata!

Men ska snart till byggflickorna i borås. vi ska grilla och lite sånt :) hoppas att det blir roligare än hur dagen har sett ut hitilds. Kanske skriver något om det när jag kommer hem, kanske till och med lägger upp lite roliga bilder. Tvättade epan förut också, så nu är den hyffsat ren iaf. Hade tänkt ta den in till borås men den kokar efter 5 meter så mamma kör in mig istället. MEn jag måste ändå få ordning på traktorn. Ska byta fläktrem, för den är helt slut så det gnisslar som attan när man kör iväg... och så ska jag nog köpa en ny termostat. får bli lite mini service på den. lyckades iaf byta tändstift , så nu går den nog som ett skott. haha.

Hade fint folket och hoppas ni har haft en bättre helg än vad jag haft! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0