Dagen som varit

Dagen har varit superb (Ingen aning va jag fick det ordet ifrån) Har fjollat runt, äcklat mig och cpat som vanligt och det är extremt kul. skrattat så jag fått ont i magen och haft det helt förträffligt. Var väl bara sent på eftermiddagen som jag blev lite sur, men sånt är livet. Nu är jag väldigt glad och munter iallafall. :)



Japp! det är en ärta i näsan, fick bara lust att stoppa in den där. kul vare!

Bakom allt hår finns det faktiskt en snäll människa. Det kan vara svårt att se, men du ser hon om du tittar väldigt noga.

Senaste inom hattmodet.

Kamel

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag letar efter ett spel, Pool (biljard)

Och det spelade jag på en speciell sida, men jag kan verkligen inte minnas vad den hette.

När man gick in på den sidan så fick man välja ett hus först (dom var olika färger)

Sen fanns det olika spel man kunde välja bland som man kunde spela tillsammans med en kompis.



Vet du vilken sida jag menar?

2009-11-17 @ 19:57:35
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0