090416

Jag är väääääldigt dålig på att uppdatera. Ska försöka bli bättre på det.
Kanske ingen som tycker att det är intressant att läsa ändå. ;)

Färgade håret på Linn igår, fräckt blev det. Undertiden hjälpte Jesper mig med en ny header. väldigt snällt, mitt photoshop har ju dummat sig totalt, kan inte skriva någon text. Kunde bara göra om ögonen som jag blev rätt nöjd med. texten och allt det där andra coola fick jag hjälp med :) tack.

Det var jätte segt att gå upp i morse. det är jobbigt att gå i en skola som ligger så långt bort, resan tar dock bara en timme.. men att behöva gå upp när klockan ringer klockan 5 och Tim får ligga kvar och sova i typ 3 timmar till. AVUNDSJUK! men jag går en bra linje, och jag ångrar inte att jag går den. Byggprogramet here we go.
Snart sommarlov och bara två år kvar! NICE.
Hade ett delprov i formbyggnad. Tycker det gick skapligt. var väl osäker på kanske 7 fråger. hoppas på ett VG i alla fall. Någon som spelat lacross? (stavning). Hade det på idrottslektionen idag. Va ganska kul, men jag är inte speciellt förtjust i bollsport överhuvudtaget. Jag satsar hellre på individuellt.
Så därför ska åka och träna tampolin "utan plask" snart. Den roligaste sport jag någonsin provat på.

Hade fint!

Kommentarer
Postat av: linn

ajemän alla tycker om mitt hår och dom säger att jag inte får fräga det igen xD

men tack igen och jag saknar dig emmelie , kan det inte bli vi två igen <3

2009-04-17 @ 15:37:24
URL: http://chocoduo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0