090417

Formbyggnad hela dagen gäller på fredagar.
Det är drygt, men ändå ganska roligt.
Klassen är BÄST!

Facket var på besök, jag tror jag råkade somna till en stund. För när hjärnan kopplades på så fattade jag inte allas vad de pratade om. Väldigt förvirrande.
Alzheimers på gång? Jag glömmer rätt ofta vad det är jag pratar om och tänker på. det går bara på några sekunder. Hur störande som hellst när det verkligen var något kul det handlade om, om sen kommer man inte på va det va om hur mycket man än koncentrear sig. När det börjar ryka ur öronen ger jag upp. Men fy va arg jag blir på mig själv.

Ska upp och hjälpa till med maten nu! Tacos! GOTT!!
Sen blir det bio med Tim, Toni och Cajsa!
Ska bli jätte kul, antligen får jag användning av mina presentkort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0