Då var det dags.

Operation imon! satans vad nervös jag är. Åkte hem tidigare från skolan idag så att jag skulle få lugna ner mig lite och packa och sånt.
Men jag skadade mig idag. AJ AJ AJ! klämde fingret i bockmaskinen, det blev typ helt mos för det följe med runt tillsammans med armeringsjärnet. Hela arbetshandsken slets bokstavligt talat sönder i två delar! Som tur var mosade jag bara fingertoppen, men fy vad obehagligt det var. Där ser man vad som kan hända när man tappar koncentrationen, om det så bara gäller någon hundradels sekund. Hade ingen känsel i fingret på ett jävla tag och hade satans ont i den efteråt. Kändes som om hela fingret brann. Men nu mår fingret bra tror jag, lite ömt bara. Men det är inte blått som tur är, så tror jag slapp lindrigt undan. Men jag kommer vara mycket försiktigare nu iallafall. Det är en sak som är säker. RESPEKT!

Shit happens... Usually to me, so don't worry.

Men nu ska jag åka in till Göteborg och sova hos mormor och morfar. Lättare att komma till sahlgrenska imon bitti, slippa rusningstrafiken och så vidare. Men bajsnervös är jag! Tim var här förut och sa hejdå och så, så sött av han. Och så invigde han vårat garage här hemma, han behövde ställa folkrace bilen någonstans. Någon hade varit och pillat och kollat i bilen, så ville inte att den skulle stå kvar i alingsås. Vill ju inte att värsting grejerna ska bli stulna. :)

Önska mig lycka till! :)

Kommentarer
Postat av: Amy

Usch=( Du får vara försiktig!



Hoppas allt går bra imorgon, du får nog äta massor av glass om du är snäll;)

2009-12-02 @ 23:24:24
URL: http://bomuchu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0