Operation genomförd.

Det är snart en vecka sen jag blev opererad, men jag har inte mått allt för bra så har inte orkat skriva. Har ont i huvudet och sånt just nu pågrund av att medicinerna jag tar har vissa biverkningar. Operationen gick bra iallafall och man blev ganska groggy innan operationen. Bad min mamma att ställa sig tätare ihop och att alla hade två huvuden och så vidare. Piller kan göra en knäpp, det är en sak som är säker. När jag sedan låg på uppvaket var jag jag fortfarande lite halv väck och jag frågade minst 5 ggr om vad det var jag hade i näsan och så började jag lipa för att min inbakadefläta hade gått sönder. Där ser man! Nu efteråt har jag jätte ont i halsen men jag hoppas att det går över snart, för natten som varit va väldigt jobbig!


De gjorde massa stick i mina armar. tillslut fick de i kanylen.



hals innan



halsen efter operation



dagen efter

hemfärd

Kommentarer
Postat av: Amy

Skönt att det är gjort nu då och att det gick bra!

Hoppas du mår bättre snart!

2009-12-16 @ 10:43:51
URL: http://bomuchu.blogg.se/
Postat av: moa

Jag har oxå opererat mandlarna!

det gör as ont efteråt.

det rann te ut ur min näsa när jag drack dom två-tre veckorna efter operationen.

haha det rinner ennu idag om jag dricker för mycket!:)<3

2010-01-22 @ 20:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0