Syster Fyller 11år

Idag fyller min syster år. Grattis till henne! I min hjärna har de stått still de senaste dagarna, så jag har inte vetat vad jag ska köpa till henne. Så de blev ett hemmagjort presentkort där hon fick en dag på stan. Försökte mig då på med det här med scrapbooking (stavade jag rätt? haha) då Ellinor tycker de är jätte roligt. Det blev väl inte det finaste men de dög! Hon fick en rolig present utav mamma och pappa idag som jag tror jag använt mest. hehe. Expansionspaketet Destination Världen till the Sims 3. Har inte börjat "utforska" de riktigt än, men det är nog roligt. Här kan man ladda ner massa roliga saker till sims iaf helt gratis. *Happyface* Jag vet, jag är en liten tönt. Men någon måste ju va det!

Jag har köpt nästan alla julklappar nu. Mammas var ganska dyr, men det är det värt. vill ju köpa något som jag vet att hon vill ha. Bara Camillas julklapp kvar och jag funder helt seriöst på att skita i att köpa någon till henne. Julklappar ska man nämligen bara få när man är snäll... och de är då f*n inte hon!! Får se hur de blir med den saken. Funderar på att packa in lite kol i ett paket...


söte syster

Kram alla fina (och fula)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0