090516 - lördag

Inte hänt någonting idag typ, suttit hemma nästan hela dagen. Det är inte roligt!!!
Hatar att aldrig ha något att göra, kan inte ens slipa eftersom att slippapret är slut...
Uscha på dagen, inte kul någonstans!

Gick en promenad med Meja, men hon blev ju helt dum i huvudet bara för att mamma körde förbi med bilen. Men hon skulle inte få sin vilja igenom så jag släpade med henne på promenaden, tillslut slutade hon dra och yla men då var jag redan sjukt förbannad på henne, så jag gick hem. dumma hund. Riktig mamma gris, och jag som trodde att hon ville bli min nya vän... men nä då. Alltid ensam.

Tim är chaufför ikväll/natt så jag sitter uppe ensam och kollar på eurovision song contest, just nu tror jag norge vinner. Men jag hinner nog somna innan det är slut hoppas jag, för annars kommer jag aldrig kunna sova. Det är så jobbigt att sova ensam när man är van att alltid ha någon jämte sig... Jag känner mig så osäker när jag är sjäkv, när tim sover med mig känner jag mig trygg och inte alls lika ensam som jag annars gör. någon som förstår vad jag menar..? annars får ni idiot förklara mig ^^ haha

Godnatt folket, ha en trevlig kväll.
Kram Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0