090518 - Måndag

Mådde inte bra i morse, men jag bestämmde mig för att åka till skolan ändå. När jag kom till skolan kände jag mig inte alls mycket bättre så jag bestämmde mig för att ta bussen hem. Fick hur ont i huvudet som hellst på bussen och jag ville bara kliva av, men det tar ju en timme för bussen att komma hem... Längtar till körkort!

Sitter här ensam och vet inte vad jag ska hitta på... Var ute och gick förut, men hela huvudet var det ju fel på tydligen. dumma huvud! Tim ska jobba idag så han sover nog hemma tror jag, tråkigt att vara själv... Är verkligen sjukt trött på mig själv. Klarar inte av någonting verkligen. usch.. Men det är inget att göra åt, jag börjar bli van vid att inte ha något att göra och bara sitta hemma, men fy va det är tråkigt! det är sorgligt att inte ha någon att va med. Är verkligen hur avundsjuk som hellst på er som har någon att vara med på dagarna. Får börja med någon hobby, kanske ska börja måla igen? 

Ta hand om dem ni älskar!

Tur att jag har dig <3
Så glad att jag har dig, det bästa som någonsin hänt mig är när du kom in i mitt liv <3

Bilden är från när vi badade hemma hos simon igår, bilder kanske kommer.
Annars dyker de säkert upp på min bilddagbok. hahaha!

Hade bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0