Grillning med Byggbrudarna!

Igår blev det åter igen grillning med byggbrudarna. Och det blev lika kul denna gången också!

Tog bussen hem till Madde som bodde mitt ute i skogen. Hon bodde väldigt mysigt.
Vi badade bastu och tog oss ett dopp i den iskalla sjön. Vissa doppade sig mindre än andra, (jag t.ex) men jag tycker att det räknas ändå. Vi var ju i med hela kroppen förutom huvudet, man måste faktiskt inte hoppa i. Sen fixades maten och jag hjlpte till med salladen, ÄLSKA SALLAD! den tog slut fort! Grillades kalkon och till det serverades hasselbackspotatis. Maddes far var en riktig mäster kock. sååå otroligt gott var det! Spelade spel för att låta maten smälta, MYCKET SKRATT! Mitt nya smeknamn blev löken, kan verkligen inte begripa varför! hahaha. Sen blev det tårta, den bestod av hallon, nutella och jordgubbar, så god var den, fattar inte hur all maten fick plats! men älskar man mat då får den banne mig plats! Maddes far började bjuda på shots lite senare, hysteriskt! Har inte skrattat så här mycket som jag gjorde den kvällen på länge!

Kvällen blev en succé! Längtar till nästa gång, här kommer bilder från dagen.

sitter på rese och väntar på bussen
Sitter på rese 
Julia kände sig ensam ^^
söta Julia
Klubba <3
Min klubba
Madde
madde
Äntligen var vi framme efter att ha gått en bra bit!
framme
Granskar badplatsen, verkar kallt...
badplatsen
det var svinkallt!
det var kallt
Alla byggbrudar som var där förutom julia som tar kortet.
alla utom julia
Julias 3:e födelsedagstårta
tårtan
dragen?
sofia
så söta så ^^ haha
så snygga!
botten upp!
shot
Snyggingarna!
jackie, Julia, Elin

Tack för mig, många bilder men fy va roligt vi hade! :D
KRAAAAAAAAAAAAAM!

Kommentarer
Postat av: Jackie ;P

vi borde samla alla roliga bilder från grillkvällarna så att alla får dom! :)

2009-05-18 @ 22:07:03
Postat av: till jackie

aa, det borde vi göra, bränna ut på cd, lägga över på usb eller skicka över msn :P

2009-05-19 @ 16:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0