Städdag.

Sov hos tim i natt, kollade på film till klockan 1 eller nått sånt. När jag vaknade åt jag chokladpudding till frukost. Vet inte om jag kan säga att det var så gott att äta det så tidigt för mådde ganska konstigt efter åt, haha.  Åkte hem sen för jag har lovat att hjälpa till att städa här hemma eftersom att det kommer en tysk hem till oss i mon. Han ska bo här hela veckan, läskigt! Men jag hoppas att pappa kommer hem snart så att han kan laga gräsklipparen. Jag vill klippa gräset! det är så roligt att greja i "trädgården". Jag får göra nästan vad jag vill med den i år, jag har ansvar för den. Roligt! Men ska städa mitt rum också... det behövs. Men det roliga som hände när jag kom hem idag var att vi upptäkte att våran hund var borta efter en någon timme. Så vi sprang runt och leta efter henne, och gissa vart hon var... hon hade hoppat in i bilen direkt efter att vi hade släppt ut henne ur bilen. hon är helt galen i att åka bil, aldrig varit med om något liknande. knäppa hund ^^ haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0