Då var sista veckan gjord.

Har precis kommit hem från sista dagen på min Apu, och det känns väldigt sorligt faktiskt. Speciellt nu när jag tyckte det var så kul att åka och jobba! så synd att jag inte fick vara på brämhults tidigare utan var tvungen att var på sjöbo. Men jag är glad att jag fick ha kul de sista 2 veckorna i alla fall. Har lärt mig massa nytt nu när jag varit ute på apu och det känns bra. Idag fick jag lite pizza som lite avskedsmat och det var gott. Idag fick jag sätta fast stora bultar i betonggrunden som man senare ska kunna fästa stora plåtbalkar till stommen. P&P betong hade borrat hål lite överallt som jag sedan fyllde med ankarmassa. Var tvungen att damsuga upp allt vatten som hade samlats på hela betonggrunden också innan så det tog sin lilla tid. Och för att man skulle kunna göra det fick vi åka till maskinhjälp i stan och sedan ordna lite andra ärenden. så halva dagen bestod av att köra massa bil fram och tillbaka + att vi fick fylla på bromsvätska i min handledares bil, såg att varningslampan för bromsarna lyste så sa det till honom. hahaha.

Nu är jag trött och ska sova! 

Kvack anka.
 


Kommentarer
Postat av: Amy

Hihihi jasså, var han så elak. Usch, Måns är riktigt elak kisse. Fyyy på honom! ;)



Jag känner samma sak nu när jag ska sluta jobba hos mamma, jag har ju kommit in i det nu och allt känns så bra.

2009-11-20 @ 17:46:31
URL: http://bomuchu.blogg.se/
Postat av: Amy

Ja det är inte kul alls när man kommit in i det. Ja jag jobbar fram till onsdag nästa vecka. De kommer på tisdag. Jag hoppas verkligen de är så bruna så vi kommer missta dem för något annat. :P

2009-11-21 @ 04:28:17
URL: http://bomuchu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0