En god morgon hoppas vi på.

Känner mig verkligen inte på topp idag. Så kommer nog inte orka gör nått.

Jobbade på brämhults juice igår, inte i själva fabriken då.. utan jag armerade och sånt för att de ska bygga ihop deras bygge med deras gamla fabrik. Jobbar därför som sagt inte på sjöbo längre och det är väldigt skönt, klarade inte en dag till ihop med mina "arbetskamrater" där. Höll på att flippa totalt så det var tur att jag fick byta. Jag tycker verkligen itne om att armera, gjorde inte det i skolan iaf, men att armera på "riktigt" är så mycket roligare. Dagarna gick jätte fort på brämhult och jag längtar redan till nästa vecka :)

Och som sagt, idag händer nog ingenting, bara sitta hemam och mögla.. tänkte krypa ner under täcket och gömmamig för allt.

Hoppas ni får en trevlig dag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0