HejHallåTja

Hej allihopa!!!! (haha, sikket skämt)
men iaf, sitter hemma hos mys moster just nu med systra mi. Har precis delat på en pizza och nu ska vi möla i oss godis och titta på tv. mår redan illa av allt godis och har bara ätit typ 3 bitar! något står inte helt rätt till alltså, det är ju en sak som är säker :)

Igår var jag på ikea med Tommy och Nico. Vi beställde kök till fallskärmsklubben och jag är ju deras byggchef, så det var ju nödvändigt att jag följde med "host". hiihiiihiii. Jag ägde Nico iaf när vi pratde om hur vi skulle göra med "kakelplattorna". Han ville att vi skulle sätta fast det på väggen med en gång UTAN kök! men både jag och Tommy sa att det inte gick, utan att vi skulle vänta tills vi hade monterat köket. Men han gav sig då fan inte.

Emmelie: Är det du eller jag som går bygg här?
Nico: Ah det kanske du gör, men har du jobbat i 3 månader?
Emmelie: Ja, jag har precis haft 12 veckors Apu och det är 3 månader.
Nico: men har du fått någon lön då?
Emmelie: Jaaaa, fick det igår.
Nico: ehhhh... Hmmm.. Men har du...

och så fortsatte han, men han fick inte ett ända rätt. Så knäckt. Och Tommy stod bara och garva.

Imorgon blir det att resa till Ullared. Då blir det till att fightas med tjockatanter och sura gubbar! önska mig lycka till :D


Kommentarer
Postat av: Amy

Haha nej det har jag inte gjort, hon är ju sjuk så jag hade inte hjärta till det ;)

2009-11-27 @ 19:25:14
URL: http://bomuchu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0