Nervös!

Idag har det varit jobb på brämhult och det var kul! väldigt blött men helt okej. Fick ju med mig en jävla massa juice hem! :D älska <3.

Men nu till det galnaste av allt!!!!! Kan ni gissa vad jag ska göra om två veckor!!?










okej, kan inte hålla mig...!!

JAG SKA ÄNTLIGEN FÅ OPERERA BORT TENNISBOLLARNA I HALSEN!!!
Sjukt nervös men så förväntansfull. kommer missa lite i skolan och det svider faktiskt lite. Men det är värt det! Äntligen ska de bort de jävlarna! som de har retat och jävlats med mig.

HAPPYFACE

Kommentarer
Postat av: Amy

Tim sa det idag. "Då kan jag äntligen pussa henne igen" HAHAHAHA



Svar: Ja jag säger det samma!! Det blir så mycket bättre med minusgrader och snö.

2009-11-19 @ 19:43:40
URL: http://bomuchu.blogg.se/
Postat av: Amy

Han är så go min lilla älsklinghecce! =) Hur var Nisse då? Haha jo ni har väl haft det ;)



Ja pojkvänner brukar vara så snälla.

Ja jag håller med om att det ska vara minus så det blir torrt.

2009-11-19 @ 21:27:42
URL: http://bomuchu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0