Små sur

Idag är jag lite sur. Det var igår med iofs... eller då var jag nog mer som en naturkatastof. Jag blir väldig lätt arg och blir väldigt elak utan att jag menar det... Tänker liksom inte på det, och jag hatar det verkligen för man mår ju inte direkt bra efteråt! Anledningen till att jag är sur är för att mitt busskort är borta. Det finns verkligen inte någonstans och jag har letat som en idiot efter det. Så det blev ingen skola för mig idag då jag inte kunde ta mig dit * SUCK *. Jag verkligen älskar att komma efter med arbeten och liknande! (inte). Blir lite plugg hemifrån och promenad då vi faktiskt har idrott, sen får jag väl laga någon äcklig mat så att det blir som skolunchen. Man får inte vara dum ju.

Men just nu för tillfället känner jag mig fruktansvärt stressad och vill bara gömma mig i ett hörn och proppa i mig massa godis och tycka synd om mig själv! (hahaha) För ibland är då fan inte livet lätt... Det är tungt, jävligt tungt! Men jag mår betydligt bättre nu än va jag gjorde för ett tag sen, då var det verkligen 80kg vikter runt fötterna och ni kan ju tänka er hur svårt det är att gå då. Även fast att jag försökt släppa allt som var förut, så finns det ju ändå kvar långt där bak i huvudet.  När det åter kommer upp till ytan brister det verkligen totalt och man vet ingeting längre. Man bara gråter och gråter utan slut, och sakta men säkert dras man ner i mörkret igen. Det spelar ingen roll hur fort jag springer, för det förflutna kommer alltid ikapp mig och slår till mig rakt i ansiktet. Jag minns allt så tydligt och man börjar verkligen undra hur mycket skit man ska behöva ta...
Men för tillfället är allt bra och jag gör det bästa av situationen, för jag vet att det tar stopp snart. Och jag vet att det finns de som har det värre, men jag tänker inte jämföra mig med någon annan, för det jag har råkat ut för att väldigt jobbigt för mig.

Jag och Tim har varit tillsammans i över 2 år nu iaf! jag har verkligen tur som har en sådan toppenkille som han. självklart har vi våra stunder men vilket förhållande har inte det? Det jag vet är att jag älskar han över allt annat <3 Och jag vill verkligen flytta nu, är så trött på att bo hemma nu så jag tror jag avlider, och man blir bara mer sugen när man hör om alla som flyttar! Åh va det kliar i fingrarna, är ute och kollar hus varje dag men har inte hittat något bra ännu. Jag har ju tid på mig att leta, men snart är det dags. skoltiden går fort och efter det ska jag ha mitt lilla röda torp med vita knutar mitt ute i skogen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0