Emmelie...

Ibland hatar jag att vara jag. Tror egentligen inte att det finns någon som kan ta mig seriöst. Känns inte som att någon egentligen bryr sig. Varför skulle man bry sig. Bryr jag mig? Jag borde ju bry mig efter som att jag hela tiden går runt och tänker på det... så ja, jag bryr mig. Det är jobbigt att känna att man faktiskt är ensam... Att man inte har någon nära kontakt till någon som jag verkligen kan lita på till 100%. Jag hatar att vara ensam, jag hatar att känna mig sårbar. Jag blir sårad konstant och jag bryter ihop för minsta lilla grej. Panik och ångestutbrott resulterar i att jag inte längre kan tänka klart och bara gråter. Är de någon som finns där för mig då? De är som att hjärnan helt slutat att fungera och den gör precis vad den själv vill, men inte vad jag vill! Jag vill inte gråta, jag vill inte skrika, jag vill inte slåss, jag vill inte bli upprörd, jag vill inte bli förbannad, jag vill inte försvinna... Men ändå är det precis det jag gör...  jag vill bara vara glad och känna att jag faktiskt också finns! Är de förmycket begärt?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du vet att dina byggtjejer alltid finns där! <3

2010-09-02 @ 18:41:10
Postat av: Amy

Finns här Mli <3

2010-09-06 @ 15:56:52
Postat av: linn

Jag finns alltid där för dig , vad det än är vet du att jag finns där! Med alla dina utbrott och tråkiga saker så har jag alltid kommit och stöttat dig och varit vid din sida och fått dig på bättre humör! du är den bästa som finns på denna jord emmelie! vi alla kan inte vara de samma , vi måste vara olika på våra egna sätt och du är den du är på ditt sätt som är kanon bra! vi alla är inte perfekta de vet du, ingen är bäst, men i detta läge är du verkligen bäst! du måste inse att du är den du är om ingen kan accpt de får dem faktiskt ta sitt pick och pack och dra åt skogen eller komma och prata med mig först! du är den bästa jag har emmelie glöm inte det!!! du vet att jag finns och bryr mig om dig!! Love u <3

2010-09-07 @ 13:20:28
URL: http://chocoduo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0