Kanoners!

Idag är de en ganska bra dag! Hade jätte roligt med Tim och Peter igår kväll/natt. Åkte runt på alla vägar som vi kunde hitta i alingsås! hahahaha, heeelt sjukt var det. Och älsade lilla Mårten <3
Sedan blev jag jätte orolig för min lilla Linnsan. Tur att allt slutade bra iallafall! Hade nog dött annars!

Var och kollade på en gård igår och faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan vad jag vill flytta. Har så många planer nu. Jag och tim satt och sa flera gånger igår "fan vad jag vill flytta". Vill ha nått eget. Nu nu nu nu nu nu nu.... Har suttit och kolalt runt efter andra hus idag också ifall att de skulle skita sig med de vi kollat med nu. Vi har bestämt att vi ska gå in med inställningen att vi inte kommer få de. För då kanske vi blir positivt överaskade istället! Men man kan ju inte låta bli att planer liiiiite lite.

Nu ska jag leka med min hund. Lilla Hemi. Döpt efter en motor. Hon är cool min hund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0