23:e FebRuaRi

Skolan var stängd idag på grund av risk för ras. Jippi! Vi blev även hem skickade igår vid 11 och då passade jag på att söka om sommarjobb på fristad bygg. Eller jag klampade rättare sagt in på kontoret och krävde ett. Jag vet att det tycker om mig så mycket. De skattade iallafall.

Så idag har jag inte gjort ett dyft. Har i princip bara lekt i snön idag. De är ju sååååå roligt! Men de är tungt!

Tvättade min "lilla" bil idag också. Nu ser den faktiskt svart ut igen, fast den behöver vaxas... Men det får bli när vädret tillåter. Alltså när det är varmt ute. 

P.S. Min volvo 945 är bättre än Tims volvo 945.




Dåliga bilder tycker jag allt. Är ju inte min kamera. Hooohooo
Stackars Lilla Meckeja


Carolina ser lite scary ut.





Hare gött allesammans!

Kommentarer
Postat av: jaaackiee!

har du köpt en egen bil nu?:D

2010-02-24 @ 22:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0