Jag gillar faktiskt snö.

Tror jag är den ända som inte ser rött när jag tänker på snö. Så mycket roligare än när allt är grått och trist! Självklart längtar jag till sommaren... Men just nu vill jag ha metervis med snö. Hur kul är det inte att leka i snön?
Häromdagen var jag ute med skogseliten och åkte pulka från hustaken och efter bilen. Hoppade över vallarna utmed vägen med både pulka och snowboard. Blev överkörd av en snowracer rätt över huvudet. Roligaste jag gjort på länge! Jag älskar att springa och trilla i snön! Nu ska jag ut och bygga snöhydda. Bild på den kommer väl någon dag! 

 








Kommentarer
Postat av: Amy

Efter den här vintern har jag ändrat min syn på snö. Ska det vara så ska det vara antar jag! Jag hoppas på en minst lika snöig vinter nästa år! Och som du säger, det är klart mycket bättre än blött och grått men stekhett och grön det går mest hem hos mig!



Hoppas du och huvudet är okej!



Svar:

Jaha, men den som väntar på nå gott! ;)

Hahahaha jaa jag kan ju försöka men ibland är det inte lätt att hålla sig. :)

2010-02-09 @ 17:32:43
URL: http://bomuchu.blogg.se/
Postat av: jackie;D

underbara bilder :) nya kameran?:D

2010-02-11 @ 18:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0