100124

Nu tänkte jag vara sådär tråkig och skriva om min dag.
Jag blev väckt typ klockan 10.00 (intresseklubben antecknar)
Sedan blev det ett jävla tjöt om jag skulle följa med Tim till Åmål eller inte. Tillslut blev det så att jag följde med. Och Fucking Åmål verkade inte alls vara så fuck som jag trodde. Anledningen till att vi var i just "fucking Åmål" var för att tim skulle köpa fälgar. Riktigt snygga fälgar dessutom! och Jag tror att han som Tim köpte fälgarna av var Norsk. Han hade så go dialekt och drooog ut på orden på nått vänster. 

Väl hemma i pissvårgårda hände det ingenting som vanligt. Satte mig vid datorn och funderade lite över bloggen. Låter himla intressant. Och känner mig lite som en storstadsfjolla när man sitter och funderar över sånt! Men bönder de kan de också må ni tro.
  Jag har iallafall kommit fram till att jag ska börja skriva ner mina funderingar. Det kan bli helt knas.. Sen började jag fundera på "dagens Outfit"... Men den är nog inte tillräckligt cool för att blogga om.. typ arbetsbyxor och stor tröja? väldigt exclusivt. (hur fan stavar man till det?) Sen har jag knåpat ihop en skiss design till Amy. Borde få applåder för den! 


 Nu sitter jag här i min ensamhet och väntar på att jag ska bli trött. Tim är i garaget så han kommer nog hem sent. Tror inte ens att det är värt att vänta på honom. Imorgon är det skola! JIPPI!!!!

Sedan måste jag bara säga att Egoina är min stora förebild här i livet.

Kommentarer
Postat av: Amy

*Applåderar*



;)

2010-01-26 @ 10:51:21
URL: http://bomuchu.blogg.se/
Postat av: Amy

Svar:

Jasså? Hade jag skickat så många?



Hehe ja:P

2010-01-26 @ 11:54:52
URL: http://bomuchu.blogg.se/
Postat av: jackie ;D

åh älskar snygga fälgar! :) aa blogga lite mer! de är kul :D jaa ta dagen outfit med hjälm och sådant (Y) ;D så kan jag kommentera flitigt här nere!^^ ;p och EGOINA är grymmeman! ;D (tack för tipset av dig, long time ago! ;D)

2010-01-27 @ 17:46:49
Postat av: Amy

Ang dagens outfit; det hade ju kunnat bli ganska kul ändå iom att alla andra ska vara så himmelens moderiktiga. Kör på med dagens outfit med arbetsbyxor och stor tröja! Med glimten i ögat ska det vara! ;)

2010-01-27 @ 23:01:40
URL: http://bomuchu.blogg.se/
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

Hihih, hon är såå söt ♥

2010-02-01 @ 21:21:45
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0