Underbar dag!

Dagen kunde inte varit bättre. Varit hos moster så att hon fått klippa och färga mitt hår. Blev väldigt nöjd faktiskt... kanske en aning ljust, men va fan, man lever ju bara en gång!

Åkte in till Alingsås med Karolin, Malin och Tyra också. Tyra släppte vi av vid station medans vi andra begav hos in mot affärerna. Tänkte att jag skulle shoppa loss med tim bankomatkort "mohaha" Men det sket sig... var ju tvungen att legitimera mig som Tim.. och det gick väl inte sådär bra kanske. Men fick shoppat lite ändå. En blus, en tunika och ett linne. NÖJD!

Nu ska jag ut och steka i solen... klockan är 20.00 någonting och solen lyserfortarande och det är över 20 grader ute!!!! SOMMAR!

P.S, Jag saknar mina byggbrudar väldigt MYCKET! <3

Kommentarer
Postat av: Jackie

Sitter på viskan och saknar mina byggbrudar också!!! ;)

2010-06-29 @ 22:35:00
Postat av: Sofia

Jag saknar er med!!! <3 Kan du inte lägga in en bild på håret? nyfiken ;D

2010-06-30 @ 13:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0