Sims3 tönt = jag.

Funderar på om jag ska börja lägga upp bilder på mina sims hus. Håller på mycket med ritningsläsning i skolan och då testar jag alltid husen i sims efteråt för att få en inblick i det hela. Väldigt roligt faktiskt! Men jag älskar ju verkligen att sitta och designa hus osv så de kanske är därför jag är helt galen i sims. Att faktiskt spela de är ju bara långtråkigt. Det är ju byggandet som är kul!

Och för de som undrar så sitter jag i skolan nu och har jätte tråkigt! jag vill bara åka hem! (snälla tid, gå fortare!)


Kommentarer
Postat av: Amy

HA HA HA HA HA HA HA HA HA ! ! ! ! !



Precis så gör jag med! Älskar sims för byggandets skull! Jag sitter ju också och gör ritningar och provar dem i sims efteråt för att få se lite hur det kan bli och se ut med möbler och annat. Fan va roligt!



Lägg gärna upp bilder!!! Jag älskar det!

2010-03-02 @ 13:27:30
URL: http://bomuchu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0